neděle 28. září 2014

Můj fitness zápisník :)

Konečně jsem ho našla ! :D :) Už delší dobu jsem pokukovala po fitness zápisníku.Absolutním favoritem je pro mě fit journal od Blogilates,ten design a prostě všechno :D Sestavila ho Cassey Ho (trenérka pop pilates),která má na YouTube nejsledovanější kanál v kategorii fitness a je prostě úžasná stejně jako její zápisník.Jenže ten jde objednat pouze z USA ( velké poštovné) a samotný zápisník není zrovna nejlevnější.Ale nezoufejme Joanne to dokazala a asi tak po hodině usilovného googlování našla vhodnou alternativu - Fitness zápisník od Nikki ze stránky mojetelo.cz.

IMG_5950

IMG_5938

K dispozici jsou celkem 2 verze.30-ti denní a 60-ti denní verze.Ta 30 denní už leží vytisknutá na mém stole a čeká na první záznam :) Zápisník musím pochválit ,Nikki rozhodne ví o čem mluví a čím vším člověk snažící se cvičit a jíst zdravě prochází a vždy je fajn mít po ruce trochu té motivace :) + zajímavé recepty a rady :) Jediné co bych trochu vytknula je design ale na druhou stranu, stáhla jsem to zadarmo,takze můžu být ráda za to vše co tam je :) A pár zvýrazňovačů ,samolepek a vytisknutých obrázků to zpraví :)

Fitness zápisník od Nikki si můžete stáhnout tady.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat