sobota 20. září 2014

Běhání / Running ♥


 

K běhání jsem už od malička neměla zrovna v lásce, ale poslední dobou se mu věnuje čím dál více lidí, což znamená že obchody prodávají čím dál více nádherných botiček/triček/.... sice to teď vyznělo trochu jako kdybych běhala jen kvůli tomu oblečení :D , ale správné vybavení je nutností!:) Už jenom vybrat vhodnou obuv je na 2 hodiny strávené v obchodě. Důležité je také oblečení a to hlavně teď na podzim/ v zimě. Jak se říká : " Neexistuje špatné počasí na cvičení ,ale jen špatné oblečení." Dalším must-have je pro mě mobil/přehrávač, bez toho aniž by mi do uší hráli písničky neudělám ani krok! :)
 
just girly things
 
V mobilu také používám aplikaci Nike Running , která zaznamenává trasu, rychlost, počet spálených kalorii atd. Je vážně super , když můžete sledovat svoje pokroky , člověka to rozhodně dál motivuje. Jedinou nevýhodou je nutnost internetu , takže jestli nemáte net v mobilu nebo neběháte doma sem a tam kolem wi-fi ,tak jste nahraní -_- :D Ale nezoufejte,  můžete si koupit vlastní hodinky měřící tep a spouuusty dalších vymožeností, jak už sem psala když je poptávka je i nabídka.
 
Tak a teď už můžeme začít. Upřímně můj první "běh" , jestli se to vůbec tak dalo nazvat vypadal asi takto : Právě vyběhla, uběhla tak 2 metry a už jí začalo píchat v boku, další 2 metry...bože kde jsou moje plíce ?! :D ..no dobře možná trochu přeháním, ale rozhodně to nebylo nic příjemného a asi by mě ani ve snu nenapadlo , že uběhnu 4 kiláky v kuse (můj poslední běh:D...já vím oproti jiným , ale mám ze sebe radost :).Každopádně nejdůležitější je vydržet.Už při třetím běhu jsou rozhodně znát pokroky. Stačí se k tomu jenom dokopat , vyjít z domu a tu nejhorší část máte za sebou ! :)

Keep in mind | via Tumblr
 
Osobně jsem se do běhání zamilovala a nedokážu si představit, že bych si nešla alespoň 2x týdně zaběhat .A teď už akorát stačí splnit stanovený cíl : Zúčastnit se příštího Run Prague ! :)
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat